Quotes Myspace Comments

Isnin, 7 Mac 2011

This Is My Fault ?

tengah asyik melayan TEXT with my hubby .
tetibe dia senyap , then aku call dia .
tanya tengah buat apa ?
' dia cakap baringbaring je & tengok tv'
then aku say :
' p la buat kerja yang penting sangat tuu'
tapi dia taknak .
sape tak GERAM ?
bila da tunggu lama . tetibe dia gtau :
'Sorie , b terlelap tadi '
lagi la aku angin .
bila aku tanya time TEXT .
'b da ngantuk ke?'
tapi dia tak ngaku . call pun tak ngaku .
aku tak pernah nak paksa dia TEXT dengan aku sampai pagipagi buta
and
camna sekali pun dia still paksa diri msg aku .
aku tak faham ego dia .
PAGIPAGI BUTA tuu .
aku bertekak dengan dia .
sakitnya hati bila dia tak bersikap jujur dengan aku .
apatah lagi dengan diri dia sendiri .
aku kecewa sangat dengan sikap dia tuu .
ye , aku boleh maafkan dia .
tapi AKU NAK KAU BUANG SEMUA SIKAP EGO KAU !
aku taknak sikap ego kau makan diri kau sendiri sayang .
kau tentu faham kan ?
sayangg .
adakah ini salah baby atas apa yang terjadi nie ?

Tiada ulasan: